להתנדב עם ילדים בארגנטינה

להתנדב עם ילדים בארגנטינה

ארגנטינה נחשבת לאחת מהמדינות התוססות והשמחות בדרום אמריקה. הביקור במדינה מהווה חוויה בפני עצמה, אך לצידה תיירים רבים מתרשמים גם מתחלואות וקשיי המדינה. דבר שמביא לא מעט מהם להתנדב עם אוכלוסיות שונות ובמיוחד עם ילדים.

התנדבות בבתי ספר בבואנוס איירס

אחת ממסגרות ההתנדבות המוכרות בעיר הבירה של ארגנטינה כוללות מסגרות לימודית עבור המתנדבים בה ייחשפו וילמדו אודות התרבות הארגנטינאית ואף יזכו ללמוד ולשפר את הספרדית שלהם. תמורת אותה מסגרת לימודית המוצעת לתיירים, ניתן יהיה להתנדב באחד מבתי הספר בעיר בהם לומדים ילדים המגיעים ממשפחות מצוקה.

תוכנית ההתנדבות כוללת פעילות בשעות אחר הצהריים בבתי הספר. שעות בהן המערכות החינוכיות בעיר מעדיפות שאותם ילדים ימשיכו לקיים פעילות בתוך הבית ספר ובכך יהיו רחוקים מסכנות בשכונות המצוקה מהן הם מגיעים.

למתנדבים בתוכנית ניתן לבחור את מסלול ההתנדבות המתאים להם ובו ניתן לקחת חלק בארגון של משחקי חברה וספורט, יצירת סדנאות אמנות, עזרה בהכנת שיעורי הבית, עזרה בארגון אירועים מיוחדים – ימי הולדת, חגים וכו'

התנדבות דרך ארגון i-to-i

הארגון מציע גם כן מסגרת התנדבותית עם ילדי בעיר בואנוס איירס. מדובר על מסגרת התנדבות קצרה יחסית של חודש בה תידרשו לעבוד ולסייע בבתי יתומים בעיר ובמעונות לילדים בפעילויות מגוונות של משחקים, ליווי לבתי ספר ומסגרות חינוכיות, לימוד כישורי חיים, עזרה בשיעורי בית ועוד.

מתנדבים ישראלים שלקחו חלק בתוכנית ההתנדבות של i-to-i  מספרים שחלק ניכר מהמתנדבים במקום מגיעים מארה"ב ובריטניה ומדובר בארגון מוכר ואמין אשר החל פעילותו עוד ב-1994.

במסגרת ההרשמות לתוכניות ההתנדבות זוכה כל מתנדב לעבור קורס אינטרנטי מקדים הנוגע לתוכנית ההתנדבות אליה נרשם ובו יוכל להכיר מקרוב נושאים רבים הנוגעים לפעילותו העתידית, כשבהגיעו לארגנטינה יזכה אף לליווי צמוד של אחד ממתאמי הארגון.

סגירת תפריט